jueves, septiembre 07, 2006


CALOR. En Xapón non se para do calor que vai. O consumo de electricidade e gasolina disparase no verán por culpa do ar acondicionado. O mesmo acontecerá no inverno polo frio, pois Xapón é o país do mundo onde máis neve cae por ano (non me sexades mal pensados, xa sabedes que no do consumo de farlopa España levase o premio -e no de porros, trocalos, pastis, extasis, setas, ..., joé, menudos somos e que felices estamos-). Dicía, que me perdo, xa parece que eu tamén lle dou, que o calor é abafante. Na foto podedes observar as pingueiras no meu corpo despois de cociñar. Xa non vos digo o que ocorre cando fas faenas un pouco máis movidos (outra vez a pensar mal, cochos, que sodes uns cochinotes).

2 Comments:

Anonymous TOÑITOBAILON4EVER said...

MEU IRMAN ESTAS A CONVERTERTE NO CONAN DO XAPON CON TANTA ABOMINABLE JEJEJE ALVARO O TEU LADO ESTA ENCLENQUE.MOITOS BICOS DE TOOS E COMO DIRIA O TOÑITO BAILON AAAAAAAAAAAAAAAAAA LEMBRA O GRITO DE GUERRA FESTEIRA.ATURUXO E EMPUXO.

12:36 p. m.  
Anonymous Montse said...

Meu rapaz, vexo que o deporte en plan operacion biquini esta facendo o seu efecto.
Bicos da gran familia

10:29 a. m.  

Publicar un comentario

<< Home