martes, agosto 01, 2006


(fantasia) ESTA CHICA NO PIERDE EL VIAJE. Estabamos a outra noite meu amigo o gayer mais eu estreando a minha nova bici cando vemos aparecer a Tessa, a minha amiga indonesia. Que pernas, patorras, que pernis, aceiro para os barcos.
- "Boas noites Tessa, que, animaste a dar unha volta? Levote onde ti queiras" dixen eu no meu case perfeito indonesio de Iacarta.
- "Si ho, a ver se te cres ti que son das que vai co primeiro que aparece".
- "Que xenio, venha muller, se o estas desexando. Ademais, Patrik tamen ven con nos e asi fai de concubina".
- "Non sei, e que, ..., bon, venha, pero antes tes que decirme algo bonito, un poema".
- "Adedioos. Estou agora eu bo para poemas. Venha, a ver se te gusta este. "Con los dedos de las manos y los dedos de los pies, los coj.... y la po... todos suman veintitres". Que, gustouche?".
- Si home, eres o puto Diego Manrique. Anda e vai pasear a marra por ai.
Que rabuda esta rapaza, ten un xenio que nin pa que, e iso que non se lle acerca a minha outra amiga koreana, esa e das que se quita as bragas tirando peidos, pero esa vos e outra historia.

3 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Best regards from NY! Tracteurs renault renault dauphine 1961 Forex course online trading academy Computer printer refill cartridges

11:11 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

Very cool design! Useful information. Go on! film editing schools

10:39 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Looking for information and found it at this great site... » » »

12:00 a. m.  

Publicar un comentario

<< Home