miércoles, julio 26, 2006




WESTERN STYLE?????? Cando vin iso o primeiro que fixen e quedar abraiado. Que significaban esas palabras para min? Non sei, algo asi como unha pelicula de vaqueiros, ou estilo de roupa occidental, ou comida con pan, non sei. Todas esas ideias eran as que me vinhan a cabeza cando lia esas palabras pero a partir de hoxe todo cambiou na minha vida.
Habera quen se leve as mans a cabeza e pense que son un coprofilico ou fanatico (otaku) dos urinarios, letrinas e cagadeiros de dios, pero non o podo evitar. Tratase dunha necesidade humana das mais necesarias e a vez placenteiras. A cousa e a rision e que este toilete estaba na metade da montanha, nun lugar no que habitualmente non hai ninguen pero para a minha desgracia ese dia estaba ateigado. Habia o FEIRON DE ARTEIXO. Madia leva. Enfin, dixenme eu, aproveito pra comprar unha chanclas, uns calcetins e un restra de chourizos. Pero hai de min, debeu ser que o dia anterior non comera arroz(todos sabemos a sua capacidade estringente), que me veu un apreton deses que te parten. E eu que me queria ir de vientre, vamos, que "el perrito ya asomaba el hocico" pero claro, ainda que era no meio do monte, con tanta xente ali "non podia sacar a lenha ao patio". E venha a procurar lugar reclinatorio pero nada, todo ateigado ate que vin o de "western style" e o meu corazon se parou. Deume un repeluco como cando te pos a mexar polas manhas. Sain escopetao, e tras comprobar o que se escondia detras da porta sen letreiro, ala foi a minha felicidade e o meu tormento. O western fora divertido.

3 Comments:

Anonymous Anónimo said...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! »

9:35 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! »

9:48 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

That's a great story. Waiting for more. http://www.fiore-handbag.info/Removingfacialacnescarswithoutsurgery.html Phentermine liposuction Air conditioner duct installation Acne excoria facial plastic surgery san francisco nissan patrol gu series amana refrigerator model sxd26v troubleshoot

5:07 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home