viernes, mayo 26, 2006



OUTRA DESAS FIESTACAS. Outra desas fiestacas, asi, das nocturnas, de poñernos hasta el ojete. O meu sueco amigo, Patrik, daballe ao alpiste que era cousa fina:
- Dasme 100 yens?
- Pero para que os queres?
- Pois para que vai ser! Para churrar, para beber, para poñerme chotuno.
- Non me toques os guevos que con pouco vou..
(tradución do inglés da miña conversa co meu compañeiro de tuna Patrik)

Paf, soou o primeira hostia do reves da noite (que particularmente me gustan mucho de darlas). Unha tollina en la cepa la oreja pode ser as veces a solución contra a estulticia alcoolica. Reacción para comprender: Ata aqui chegamos, rapaz!! Risas e seriedade en canto aparecen as primeiras "onnas" (mulleres) da noite.

- Ti que eres máis, de tetas ou de culos?
- Pero é que hai que elexir? A min un bo cu si que che me gusta ben, pero eu sempre fun moi de tetazas. Isto a min me vén das miñas terras natalicias, da Suecia interior, onde as mulleres non eran como aqui. (Inciso na conversación: En Xapon as mulleres e homes sonvos nun 90% delgados, no peso xusto. A alimentación e a monotonia conserva os seus corpos áxeis durante anos e anos). Na miña escandinavia querida levabanse as forrandescas, as ternescas, asi, con un buen par de .....
(continua a traducion)

E asi pasou a noite, entrando e saindo de lugares, buscando a diversión que nos levamos dentro e comprobando que na noite, mesmo en Xapon, todos os gatos son pardos e que se es estranxeiro e ademais vas chispao, as relacións prematrimoniais sonvos moito mais faceis.

- E ti de onde eres? -perguntou unha rapaza-.
- Io sonno italiano. - respostou o galego rapaz-.
E jejeje e jajaja e a noite pasa como na Galiza pasarán.