sábado, mayo 27, 2006


NA CLASE TODOS MOI ESTUDOSOS E COMPETENTES

7 Comments:

Blogger celia said...

Me quieres decir por qué el único occidental de la clase se está tirando de los ojos de ese modo? es que se siente discirminado? Espero que tú no acabes del mismo modo estirándote del careto de ese modo.
Besos y a cuidarse.

9:55 a. m.  
Anonymous TOÑITO TU AMIGUITO said...

Meu bicos de toda a panda.este finde falamos de ti e todos votante moitisimo de menos gayonazo.moi bo este diario teu ainde q sensiblemente falto de sexo ejem ejem jejejeje bicos torpedorl.

11:40 a. m.  
Blogger galegonosolnaciente said...

Resposta: Aqui estiramonos os ollos asi para ver se somos capaces de ler de unha misera vez as letras xaponesas e as chinas. Quen sabe, ao mellor facendo como eles ou comendo un limón dá resultado.
O do sexo, meu amigo Toñito, pareceme que queda un pouco lonxe. Ben sabes ti que son testigo de Jehova e as relacións prematrimoniais estanme totalmente proibidas (jua jua jua, me esmendrellos)

12:08 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

TI ES MOITO IRMAN Q A MOVES COA MAN JEJEJEJE.Q SONO TEÑO NENU ASIN NON SE PODE DE CURRAR E AINDA POR RIBA ADICTO O TEU BLOG JEJEJEJE E AGORA NON TE MEDRES GAYON.BICOS.E DALE DON DALE.

9:40 a. m.  
Anonymous TOÑITO NA CORUÑA ARDENTE said...

O DO COMENT SIN NOME FUN EU E Q NON SON HORAS JEJEJE.

9:41 a. m.  
Blogger Kiko Novoa said...

Veña, que pasa con esa actualización!! Por se non cho dixeron, hai uns días na Radio Galega falamos do interesante que é o teu blogg. Que non decaia!!

2:59 p. m.  
Blogger galegonosolnaciente said...

Non actualizo por problemas co modem. Manha mesmo vai algo.

3:42 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home