martes, mayo 09, 2006




GOLDEN WEEK. As xentes oriundas destes lares teñen por costume traballar case todos os dias do ano pero por estas datas permitense a licenza de tomarse cinco dias de relajo e caravanas de coches. A isto chamanlle a Golden Week e é o maior periodo vacacional do ano.
Eu, por asemellarme ao que me rodea, tamen aproveitei o tempo e ala me fun, de visita familiar, a comer, a beber e a disfrutar da boa vida que nos pode dar Xapon. Nas fotos alguns dos fermosos lugares que ten a natureza deste pais.

3 Comments:

Anonymous Anónimo said...

¡¡¡Y cómo disfrutas!!! Envidia me das. MAVP

12:56 p. m.  
Anonymous Luís (Téxtil) said...

Pois si que teñen unha maneira peculiar de pór a secar o bacallau. Curioso! ´
Eu tamén sinto envexa sa. Ainda que non sei como se pode ter envexa saudable. A envexa éche envexa sempre. E eu teñoa grande!!
Tamaño familiar.

7:10 p. m.  
Blogger galegonosolnaciente said...

Boa reflexion, pero eu tamen tenho envexa de non estar por coruna de troula cos amigos e puteando aos de carrefur

4:25 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home